Thursday, April 16, 2009

旺旺151

旺旺151.HK
旺旺係我最近期所留意既股票,因為旺旺由一月到現在都係反覆咁向上升,股價已經站穩係3.5之上,而公司今年整體既毛利會不斷地繼續增加,預期生產能力較現時增加約30%。最近仲要話回台掛牌,股東兼主席蔡衍明的二點一億股股份,預計集資約一億美元。4月14日仲大幅上漲左7.225%,好可惜我當日有事要做,入唔切貨,到左今日先開始入貨,但我心信公司既實力同最近既利好消息會帶動股價繼續向上。
當然,鐘意還鐘意,我見好就會收,因為都係個句,股票係唔值得留戀,同佢鬧長命,只會玩死自己,CASH先係我既最愛。

3 comments:

blueskydrawer said...

我完全認同筆者既講法, 旺旺真係一間很有發展既公司, 你見佢係亞視有咁多廣告就知佢幾咁強勁

♥♥♥♥♥ Jennifer™® ♥♥♥♥♥ said...

your blog is very good

亦易 said...

Thanks. Jennifer. I will try my best.